HÄJHÄJ


Ni får en sådan här gammal bild för tillfället eftersom blogg.jävla.se inte vill sammarbeta med mig.
Det är lördagkväll och jag befinner mig i Hammarstrand. Tillsammans med samma snygga tjej som slickar mig i ögat på bilden, lucky me!


Det känns ungefär som att trampa runt i gammal kletig havregrynsgröt att komma hem hit, allting går så otroligt sakta och långsamt och man jämför med tempot man håller i staden.
Så till skillnad från Sanna som bara latar sig när hon kommer hit blir jag otroligt effektiv eftersom tristessen tar över. Sedan jag kom hem har jag varit ute och sprungit en sväng och sedan lagt mig i ett bad med massor av skum tillsammans med en bok jag ska resencera till veckan. Två flugor i en smäll liksom. Bra där!

Ikväll ska jag troligast catch;a up litegrann med människor som väldigt lätt kommer bort. Fint det.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jennyy!?!? vad ska vi recensera för bok til veckan!? :o

2010-10-16 @ 21:10:35
URL: http://linneadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0