HÅLL REDA PÅ GETTRAN!



Alltså vart bor jag egentligen när jag inte befinner mig i slummen på Konstapelgränd 35?
Jag pratade med min pappa ikväll som försäkrade det jag redan hört, att det går fyra stycken lösa getter i Hammarstrand.
De betar i folks rabatter och dyker upp på diverse älgpass. Ingen vill kännas vid stackarna trots att saken är polisanmäld.
För några månader sedan sprang det runt en lös tjur också förresten. Den betade i skogen och gick runt och såg allmänt tjurig ut. Ursäkta ordvitsen men jag är ju lite sådär smårolig ibland.

Hur som helst, så har jag två uppmaningar denna afton:
  • BÖNDER, HÅLL FÖR HELVETE REDA PÅ ERAT BOSKAP. Jag kan frukta björnar och vargar när jag är ute och traskar men jag vill för tusan inte behöva oroa mig för att bli stångad av en tjur/get. Tack på förhand.
  • VILL DU HA EN GET, TVÅ, TRE ELLER FYRA GETTER? Isåfall är det bara att kommentera så lovar jag att just du får chansen att fånga in de förvildade och hemlösa getterna.


Såja. En kille i min italienskagrupp ringde nyss och pratade italienska med mig. Trevligt gjort av honom kan man tycka.
Godnatt nu





Kommentarer
Postat av: lilla ba

aaaa en get <3

2010-10-12 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0