hejhej

Ni får en extremt fin och bra bild såhär fem minuter innan min buss går! Jag sitter hemma hos min fina vännina Malin, som förövrigt har slagit på stort och lagat finmiddag såhär på en Lördag. Pitepalt. Är man från Hammarstrand så är man från Hammarstrand!
Jag ska äta huuur mycket mat som helst ikväll på tacobaren och har redan börjat ladda upp lite med jordnötssmör som fanns i Malins kylskåp. Fina grejer.
Det har hänt massor på Konstapelgränd vill jag lova, men de uppdateringarna måste jag nog hålla på en liten stund tills jag har mer tid. Som Sanna skrev har vi iallafall förökat oss. Inte jag och Stellan alltså, men ni förstår.
Lichn och Lowe lystrar de nya sköldpaddisarna till, så ni vet.
NU - BUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0