hejrå

IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG. Precis 16 år sedan jag blev utklämd ur min mamma. Otroligt dumt att börja tänka på det, uschaaaaaaaaa.
Hur som helst så sitter jag här nu mätt och belåten efter en mysig middag med malin och lite Grease! Ska fylla på med lite glasstårta bara så är livet komplett.

Imorgon kommer det bli världens skönaste dag någonsin, ungefär. Tänkte börja den med att äta världens godaste frukost med Ellinor för att sen gå en långpromenad. Efter den kanske bättre på min blekhet lite genom några minuter i en cancergrill och slutligen gå på dagens första och enda lektion. DINGDINGDING.
Nu måste jag ta hand lite om Sanna som ligger i soffan med ett tomt glasspaket vid sin sida och försöker analysera sitt eget beteende i krogmiljö. Jag kallas ju inte "Jenny Dr.Phil Bergvall" utan anledning så det är bäst att jag sätter igång!

En puss från en femtonåring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0