kött på benen

Nu är man hemma på hammarn och tar det jävligt passivt. Har sovit x antal timmar i soffan vilket var förjävla gött och välbehövligt. Imorse vaknade jag med ett ryck klockan halv nio och trode jag hade försovit mig till jobbet. Jag som inte ens har något jobb! Förrvirrad tjej.se.

Ja, igår då. Var en trevlig kväll med förjävla god mat, the bezt friendz, lite många skålar eller, och sedan den värsta trängseln och krogkön ever. Spenderade litte pengar i baren eftersom man inte fick plats på dansgolvet, satt sedan på kebaben i några timmar och gick sedan hem med Emmet som är typ världens roligaste och snällaste person. Storbloggare som man är så skrev man ju ett inlägg till er  kära läsare igårnatt också, älskar att överskriften var KATT KATT HUND.

Ikväll ägnar jag mig åt farligheter. Nämligen läser en resetidning. Det kliar i vandrarfoten som aldrig förr. Den rastlösa känslan sprider sig upp längs benet och vidare ut i kroppen. Det är jobbigt ibland att vara en sån person som har en fot som vill iväg någonstans. 

Ikväll mellan mina sovstunder kikade jag lite på de där programet " så mycket bättre" med massa kändisar ska sjunga varandras musik. Efter det har man två små nya kärlekar igen : Dileva och Petter. Spridda skurar över västra götaland. 

Avslutar med det viktigaste som hänt idag : HITTADE EN SILVERFISK PÅ KONSTAPELGRÄND! SNUSK SNUSK SNUSK! Den var fin och lång, men nu räcker det med husdjur! det måste städas lite när vi kommer tillbaka tror jag!

Hihihih hittade igen massa gamla bilder från yran 2008 på datan! På egen risk.  
  



 

Över å ut. / Big Sis
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0