onsdag

Det kommer bli ont omuppdaterande från konstapelgränd numera. Big Sis alias jag har nämligen på ett ärligt och artigt sätt knyckt med mig datorn när jag begav mig hem till mamma, där jag faktist kommer stanna ett bra tag. Åtminstonde tills på lördag, vilket måste vara något slags rekord i att vara hemma länge. Det känns bra, trots att jag saknar min älskling. Lägenheten alltså. På lördag åker Emmet och jag ut på ett litet äventyr. Vi checkar två av nordens huvudstäder, först ett par dagar i Stockholm, och sedan ett pas dagar i Oslo! Spännande och trevligt med lite miljöombyte. Som arbetslös en onsdag i Hammarstrand gör man inte så mycket. En hundpromenad, hämta på dagis plockar i disken och tittar på teve ungefär. Detsom sätter lite guldkant på den här dagen är att jag har finbesök! Elin Almroth, en kompis som jag haft ända sedan jag var i Erikas ålder. Sånna ska man vara rädda om! Godnatt / Big sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0