skön bild


Igår fick jag otroligt mycket. Massor av skratt och fem nya vänner på facebook exempelvis. För endast sexton svenska kronor (som det kostade att åka buss till Dvärsätt). Värt.
I
dag när jag skulle byta buss fick jag ett spontant infall och sprang och köpte varm choklad med grädde i. Barnsligt gott och otroligt nödvändigt eftersom jag inte hade ätit på alldeles för länge.
Personalen var hjärndöda och uppfattade inte mitt vänliga men bestämda "att ta med tack" och gav mig därför ett riktigt stort glas istället för en pappmugg.
Bråttom hade jag, det vill säga inte tid att käfta och inte tid att byta mugg så  jag tog glaset och sprang.
Jag tjänade alltså även ett glas på mitt äventyr till Dvärsätt. Ett riktigt fint ett, ett sånt här fint för ungefär 90 spänn. Bra gjort av mig.

Nu väntar milkshake på Max. Fyfan va underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0