Söndagskul

Dagen har spenderats på laserhallen. Man är ju medlem där vettni. Så jag och Josse har krigat i mörkret länge och väl, tillsammans med 8 åriga småkillar som tror att de lever i ett TV-spel. Det var svettig och kul, även om min träffprocent inte var den högsta världen skådat........

Annars har jag inte gjort ett skit. Förutom att söka vidare. Och jag börjar känna kniven mot strupen. De är så lätt a bli kvar fast man inte vill, och ju längre tiden går desto mindre pengar har man och desto svårare blir det. Men, man ska väl inte kasta in handuken än.

Håller även på at förbereda mig mentalt inför morgondagen. Då ska jag vara på förskolan. Känner skräcken.

Dagens fråga, vad skaman äte till middag????????
alternativ A: mackor
alternativ B: köttbullar
alternativ C: tårta

dröm vidare. / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0