sumo

Jag har manipulerat bilderna på sköldpaddorna för att få dem att framstå som mycket mindre för att de vore sötare då!
Nerå, de är sådär pyttepyttesmå!

Hur som helst så har jag nog aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv.
Jag bjöd min barndomsvän Rebecka på födelsedagsmiddag som bestod av grillbiff till förrätt och godis från karamellagret till efterrätt.
Sedan har jag hängt ett par timmar med min kompis André (och givetvis kollat på eva och adam, jag kan alla repliker utantill!) och tryckte i mig efterrätt nummer 2, fransk chokladtårta.

Känner mig ungefär som en sumobrottare så jag tänkte gå och lägga mig för att förhoppningsvis ta mig upp ur sängen imorgon.
Det kan bli lite trixigt att sova faktiskt.
Sannas kompisar är här och lever rövare och firar olika saker.
Några firar att de har fått jobb medan andra firar att de är arbetslösa.
Men de är väl för goa så jag tänker bara vara glad för att de har roligt istället för att irritera mig på att de spiller överallt, spelar dålig musik och skriker trots att de bara står några meter ifrån varandra.

Imorse gick jag till skolan i perfekt tid och befann mig på plats klockan kvart över åtta.
Synd bara att jag började fem i tio...

I hopp om att sova någon gång i livet - lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0