tisdag

Hoppas ingen grät ihjäl sig över att det inte blev något inlägg igår. Vi på konstapeln var nämligen mycket upptagna, med att äta kanelbullar och titta på film. Men idag har vi lite mera fritid så nu kan vi försöka printa ner några rader.

Igår kom vi även in på några roliga konstiga samtalsämnen. Vi diskuterade det faktum att kissa i sängen också pratade vi om co0la djur.

topp 3 fränaste djuren enligt Sanna

1. HAJ! Min besatthet och rädsla för hajar har egentligen pågått sen barnsben. Går det ett hajprogram på teven så sitter jag klistrad och står det något om en hajattack i tidningen så läser jag varenda rad. Hajar är och kommer alltid vara det coolaste och läskigaste djuret! Kanske är det som när man var liten och var rädd kombinerat med dökär i killarna i nian. Rädsla attraherar. 

2. VARG! Vargar är också riktigt häftiga. Alla tycker dessutom något om en varg. Skjut dem, skjut dem inte, osv. Bara grejen att dom springer runt i skogarna i flock och jagar, ylar mot månen, finns med i hur många sagor och filmer som helt. Co0lt. 

3. DAGGMASKEN! fattar ni hur cool en daggmask är????? Den kan göra sig huuuuur smal den vill för att sedan dra ihop sig och bli hur tjock den vill! Fatta vilken frän egenskap! Dessutom är daggmaskar tvåkönade och kan föröka sig med sig själv. Återigen, häftig egenskap!

Ne nu är det slut snackat om djur, för idag händer det grejer. Jag måste ner på stan och det troligen ensam, jag vill hinna gå på gymmet + att vi har tvättid och hur mycket tvätt som helst. Jag tycker Jenny borde kunna tvätta när hon är sjuk, eller är man en ragata om man föreslår det? Jag gör ett försök.

Simma lugnt / Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0