tjena


Vi var kultiverade här igår.
Vi tittade på denna oscarsbelönade film och åt kanelbullar. Jag bad Sanna köpa några goda och besvikelsen var total när hon kom hem med en påse torra Pågens-bullar. ÖÖÖH

Jag tror att jag börjar bli världens konstigaste människa. Tre nätter efter varandra har jag vaknat prick klockan tio minuter över fyra, kallsvettig, med hjärtrusning och igenklistrade ögon. Huuur konstigt som helst.
Idag hade jag snor fulla hjäran när jag vaknade och troligast några grader feber eftersom jag frös som en hund, ringde mammsen och fixade sjukanmälning. Tänkte alltså försöka sova mig i form och tvätta. Glamouröst.

Synd bara att jag missade en italienskalektion. En kille i min grupp skulle lätt kunna ställa upp i "Sveriges skönaste människor" briljera och vinna alltihopa. Förra veckan hade han exempelvis köpt en staty som föreställde någon gammal president för 300 spänn bara för att den var nedsatt i pris. Han kommer nog bli ungefär som min pappa.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0