torsdag

Ifall jag skulle bli lärare skulle jag ungefär samtidigt bli alkolist. Har aldrig varit så sugen på at knäcka en vinare som just nu! Men jag ska försöka hålla mig. Tills imorgon iallafall.

Idag hade jag "tjejgympa".
Tjejer är svåra tycker jag. Killar kan man imponera på genom att göra nåra trix på en skateboard eller spöa dom i fotboll. När killar är osams märker man det direkt eftersom då börjar de slåss. Flickor springer runt och tjurar, surar, snackar skit, nyps när man inte ser. Tjejer blir heller inte imponerade om jag offrar mina fotleder med att försöka göra skateboardtrix. För att imponera på tjejer ska man ha snygga kläder och va cool eller något sånt, typ.

Nu sitter man här och äter lite risgrynsgröt till middag och kollar på reprisen av lyxfällan.
Mycket nyttigt, man känner sig så sparsam och duktig. Jag har blivit lite kär i stekarn som är med dagens program. 22 bast, rätt välbetalt arbete, och har ändå lyckats skuldsätta sig på ett flertal 100 000 kronor för att kunna köra båtar, motorcyklar, ha ett ljudsystem värt 27 tusen, bjuda brudarr på krogen och äta ute hela tiden. Tur man inte är lagd åt det hållet att man inte är nöjd förens man har 7 teveapparater och två dosor värde 5 papp styck!

Ja ja, ne, ne. Imorgon vänar en fullmatad dag. Förskolan 08.00-12.00, Coop 13.00-17.00. Dinner reservations 19.00 och vid den tidpunkten må man ju ha hunnit gjort sig snögg och bli lite på lyset. Mysigt.

hejrå / Big Sis

Kommentarer
Postat av: caroline

sanni! jag såg också på det programmet, hörde att han bjöd mycket på krogen, hehehehhe. så, fest i linköping nästa eller?

2010-10-28 @ 22:04:30
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0