torsdag

Hej alla glada och sura!
Ännu en dag går mot sitt slut, och jag måste erkänna att det är roligt att vara hemma ett längre tag. Det är roligt att äta, gosa med hunden och hänga med Erika. Och det är väldigt roligt att många av mina vänner genomlider en arbetsledig period samtidigt som jag.

Finns inte mycket mer spännande att bjuda på. Det händer liksom inte lika mycket spännande grejer här som det gjorde på konstapeln. Där var det fart och fläkt minsann! Här handlar vardagen mest om att spela femkort med Erika, gå promenader med Bente samt äta upp sig inför Oslo.

Imorgon är det Fredag igen,så jag ska göra mitt bästa med att tänka ut ett riktigt bra raggningstips. Sen ska jag även göra mitt bästa med att packa en så lätt och genomtänkt packning som möjligt inför stockholms / Oslo resan. Man får ju inte dra runt på hur mycket handbagage som helst på flyget och av ekonomiska skäl så bokade vi inget bagage. Krisar det får vi helt enkelt ta på oss lager på lager, och klä av oss efter vägen. Man får ikke vara
dum!!

  Erika är nya Bingo Rimér! Hon är besatt av att ta bilder på folk. Oftast fotar hon folks magar och lår, eftersom det är i ungefär hennes höjd. Fotar hon sig själv så tar hon bild underifrån och då kan resultatet bli så här fint! Voila!

Godnatt / Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0