oslo

Jahapp så var denna lilla men trevliga resa över och man är tillbaka på samma plats man började,men ändå lite mer påväg. Hoppas jag.

Oslo med Emmet var roligt! Det mesta med Emmet är iofs roligt när jag tänker efter...
Resan började lite knackigt med två slitna leoparder som kanske druckit lite för mycket leopard-vatten kvällen innan, och som mådde ganska leopard-dåligt i bilen på lördag morgon.. Men väl på bussen mot Stockholm började vi repa på oss. Framme i Stockholm blev vi mottagna som kungar, åt gott, sov gott och hämtade krafter och mod för kommande prövningar.

I Oslo var det kempe fint. Norskar är trevliga, staden är fin, det är svårt att gå vilse även om man heter Sahannaaa Burgwall. Jag gillade Oslo väldigt mycket med andra ord.





 

Dock är jag mycket nyfiken vad som försigått på konstapeln när jag varit borta. Men jag har hört från säkra källor att det numera bor två stycked törtlar där. Sköldpaddor alltså. Oh my goooooooood. Spännande att åka till stan på söndag. Jag gillar inte sköldisar så värst vad jag vet. Vad äter dom? vad har man dom till? Förstår inte poängen. Hade varit så himla mycket coolare att a chick and a duck istället..
Men men, man kan inte få allt.
Nu är det sovadagz. Imorgon är det Fredag och den här veckan så blir det minsann raggningstips!

Puss og klem / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0