tidig lördag

  • Okej, det är inte Fredag längre. Men raggningstips går hem bättre ju senare det är, så vid den här tidpunkten kanske tillåmed den här funkar " dina kläder skulle passa på mitt golv" Inget knussel.
     
     Lamt raggningstips kanske men desto festligare bild. Leoparderna kör ett mintu shottrace med Stånk-Tommy.

    Förtillfället känner jag mig lite småleds på mig själv då jag vet att jag börjar fastna i fällan.

    Den arbetslösahammarstrandsfällan.
  1. Man vänder på dygnet.
  2. Man blir orkeslös fast man inte gjort ett piss på dagen.
  3. Man tänker på kvällen " imorgon ska jag jogga, söka jobb eller dyl. och nästa kväll tänker man samma sak igen.
  4. Man börjar återanpassa sig i att bo hemma hos mamma, men äter som att man var hemma över en helg.
  5. Man planerar sitt liv efter vilken tid " sjunde himlen" sänds.

Ifall du känner igen dig i mer än tre av ovanstående påståenden är du definitift i riskzonen! Be ware! Följderna av den arbetslösahammarstrandsfällan slår inte till direkt, men bryter du inte mönstret är risken stor att du vaknar upp om 5-10 år då din morsa tröttnar och slänger ut dig, du är för fet för att torka dig i arslet själv, och ditt sociala liv består av att prata med hunden och din nattliga msn chattkompis nettan89.

Så nu tänker jag göra ett litet ryck nu snart.. Jag skrämmer mig själv med att tänka på att om jag inte fixar en annan tillvaro och framtid så måste jag återgå till ensamma mörka kalla tidningsnätter då man tror vartenda ljud i buskarna är en seriemördare.

Jag mjukstartar lite med förändringarna genom att stänga av datan och sova.
Godnatt alla små fiskar / Big Sis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0