en pytteliten tillbakablick

Om precis fem dagar fyller jag 16 år. 16 hela år. Två år från arton och fyra år från 20.
Det känns helt osannolikt att det har gått ett helt år sedan jag fyllde 15.

Det var då jag för första gången jag blev riktigt kär, men visste inte hur man skulle bete sig riktigt och det resulterade i att jag mest slog och skrek åt min stackars såkallade pojkvän.
Jag har gjort så många dumma grejer det här året om man tänker efter.
Mest för att jag har varit så otroligt arg och nu i skrivande stund kommer jag inte ens ihåg varför.
Antar att man är full av hormoner när man är 15 år och vilse i stora världen så jag skyller på dom! (det är helt okej att göra så enligt min gamla mentor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0