halv sju

Vilket otroligt hatiskt inlägg jag anlände hem till efter en hård skoldag. Hm. Kanske borde jag försöka förklara mitt move att ta jackan utan att fråga...
Ni vet den där känslan när allt känns fantastisk? Du kommer hinna i god tid till första lektionen och det står 6 grader på termometern och fåglarna kvittrar istället för att ramla ner döda ur träden pågrund av isande kyla?
Jag var nog helt enkelt lycklig när jag tog på mig den svarta skinnjackan och gick iväg imorse.
Ska aldrig göra om det, jag lovar.

Ett engelskaprov jag genomförde idag kändes ungefär som att bli skjuten i huvudet. Så sitter det hjärnsubstans på väggarna någonstans så vet ni vem det tillhör!
Kvällen ägnar jag åt italienska och mina fina sköldpaddor såklart.

Puss

Kommentarer
Postat av: krigarn

sämst förklaring, sämst ursäkt å sämst att inte boka tvättid. du tog jackan för att jävlas och du bokar inte tvätttid för att du vågar inte alternativt eller samt att du är en tjurig unge som inte ställer upp för din syster. jag är ledsen och sårad samt besviken, okej?

2010-10-18 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0