hejhå

I skrivande stund sitter jag i mitt kök och försöker äta ett knäckebröd. Jenny och Malin skuttar runt och lagar mat och är söta. Jag känner mig inte så skuttig idag och inte så söt heller förden delen.

Igår var det som sagt utgång med brudarna som stod på tapeten. Och ja, sjukare kväll var det då längessedan man var med om! Det är så jävla underbart att ha vänner som är precis lika perfekt som en själv. Som snor vantar på fyllan, pratar för högt, för mycket och för grovt, svettas mest av alla på dansgolvet och aldrig bangar en efterfest. Kung kung kuuuuuuuuung.

Malin Arvidsson är så klok.När hon är här får man alltid lära sig något nytt. Nu säger hon att aromat innehåller glutamat som man blir kokobäng i skallen av om man äter för mycket! Spännande!

Sen i måndags har jenny sagt " ikväll ska jag städa åt sköldpaddorna" Vem satsar pengar på att hon gör det innan veckan är slut?

Imorgon ska jag förresten göra något nytt. Jag ska vikariera som LÄRARE. Herreminjeeeee. Hur ska detta sluta? Jag erkänner att jag är lite nervös. Samtidigt så tror jag det är nyttigt för mig att göra något innan jag degar ihop alldeles. Tur man har lärarblodet som flyter i ådrorna! Håller ena tummen samt tån och hoppas ungarna är snälla. Annars jäääääävlar ska de få si på annat!  hihih.

Det är lite av det vi gör och filurar om på konstapeln idag. Hoppas ni andra har det bra och kommer ihåg att vara snälla mot varandra och aldrig dansa nyktra.

Puss og klem / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0