pose like a rockstar

Hej mina vänner. Vid närmare eftertanke har jag kommit på att jag är lite av en posemästare. En mästare när det gäller poser alltså. Därför måste jag ju lära er allt jag kan.




Måste börja lite försiktigt för att inte skrämma er. Här har vi en helt vanlig pose från min sida, huvudet på sned och lite hundögon över det hela. Ett försök att se söt ut helt enkelt.
Min vän Malin däremot kör på medvetet-medveten, det vill säga att hon tittar rakt in i kameran.

Bild nummer två. Här kör vi gangster-stilen. Det vill säga att fingrarna pekar åt alla håll och olika coola tecken visas upp.

Tredje bilden, ögonen uppspärrade till max och blicken rakt framåt. Detta är en typiskt medvetet-medveten också, man är helt enkelt medveten om att man blir fotad.

Här mina damer och herrar - partyposen. Jag langar den stenhårt medan killen längst till vänster, som knappt syns, kör en omedvetet-medveten. Han kollar lite åt mot himlen och är allmänt cool och oberörd. Killen i rosa skjorta är medvetet-medveten medan resterande av gänget bara levererar party-pose.

Sist, men absolut inte minst - medvetet-omedvetet-partyfingerpose-omedvetet-medveten - allt i ett! Världens ultimaste pose alltså.

I hopp om att bringa lite klarhet med alla poser (speciellt till emmzihgummzie), puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0