yess


Vilka fina kommentarer vi hade fått här, så trevligt! Den som skrev puss pussar vi (iallafall jag, Sanna pussas i regel inte) givetvis tillbaka på.
Dagens uppmaning till alla snoriga läsare, ja det finns nog en hel bunt; lösningen ser ni här ovan. Polkagris-te.

Idag när jag vaknade flög jag ur sängen. En av anledningarna var ett hostanfall men den andra var att jag kom på att jag kunde gå och hosta lite på min gamla skola. Sagt och gjort.

Jag vet inte riktigt vad jag hade föreställt mig, kanske att alla min gamla klassisar skulle finnas kvar och heja på mig som vanligt när jag gick genom korridoren. Tragiskt nog så gjorde dom inte det, men annars var allt sig likt utom att de är nya möbler i cafeterian och växter och speglar i kapphallen (nu när ingen sparkar ner dom, hehe).

Det var iallafall hur mysigt som helst att kramas med mina småpojkar som förövrigt blivit stora 7;or.
Ägde på nutidsfrågor gjorde jag också, första gången jag var bäst i klassen! wiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0