söndag!

Sussie is back in town.
En helg hemma har passerat. I Fredags var det idolmyshäng hos nicke. Lördagen spenderades med lilla E vilket alltid är hel festligt och spännande! Jag vet nu tillexemper hur någon som bitit i en fiskoljetablett ser ut! Kanke roligaste minen NÅGONSIN.
På kvällen besökte jag för första gången hotel Sandström i kälarne där vi roade oss med sällskapsspel/slagsmål som övergick till kurragömma med dunk. Kännde mig ungefär som 12 bast igen då!Inte dåligt.

Idag har jag spelat en skitmatch i ÅS, den sista för typ all framtid tror jag. Åtminstonde där. Lite tråkigt, fast egentligen känns det helt på sin plats att bege sig mot nya bredgrader då Östersund sällan ger en kill i magen längre.Det blir ju så dyrt om man måste hoppa fallskärm för att känna adrenalinet.

Imorgon är det måndag och min första vecka som arbetslös börjar. Dock känner jag att det faktist ska bli lite skönt med lite ledigt, då jag jag har jobbat sen i Juni. Det finns ju så mycket att göra ändå. Packa ur lägenhetet, hälsa på farmor, hämta Erika från dagis, prata med hunden, träna osv. Ett par dagar kan man väl sysselsätta sig innan man degar ihop helt framför teven!

Ne nu ka jag ta en liten diskussion med Jenny om tvätt. Eller rättare sagt måste jag nog ta ytterliggare en lektion i hur man bokar tvätttid. Jag tycker jag är en mycket pedagogiskt och noggrann lärare. Dock börjar jag tvivla på mig själv då jag haft tre lektioner med Stellan om hur perkulatorn funkar och han fortfarande inte kan koka kaffe. Och Min nogranna uppvisning av tvättstugan för Jenny har inte lett till att någon tvätt har blivit ren. Is it all me? 

Godnatt mina vänner / Big Sis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0