vi kan äta vår frökost

Godmorgon alla fans!
Klockan är 10.50 och jag befinner mig några gårdar bort, på Krutvaktargränd tvåa fyra. Eftersom Malins mamma är gulligast i hela världen så bestämde hon sig för att bjuda på frukost, så här sitter vi helt enkelt och tuggar för brinnande livet.
Vi vet att vi är otroligt charmiga på bilderna, speciellt på den första där Malin, på riktigt, slickar mig i ögat. Kommentarer är alltså överflödiga men givetvis får ni skriva några rader om ni verkligen vill.
Igår tittade vi på föreningsfotboll som sagt och bara för att jag, efter lite övertalning, hejade på Alces så torskade dom. Too bad.
Solen skiner ute idag och Malin ska spela en fotbollsmatch som jag kanske följer med och kikilikar på. Man vet aldrig.
Hörshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygga. blir kär!

2010-10-02 @ 13:13:45
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0