wlöwlö



Godmorgon lovers!
Klockan är halv nio, och bara för att jag har sovmorgon vaknade jag extra tidigt. Typiskt.
Igår drog jag och Sannis (som förövrigt skaffat sig lite stake och sagt upp sig, grattis) ner på staden för att bevittna en konsumtionshets utan dess like när Mittpunkten i Östersund sänkte priset med 25 % på alla affärer.

Man skulle ju kunna tro att det skulle vara jag som trängdes i köer och kom hem med tre påsar, men så var faktiskt inte fallet. Jag blev yr i huvudet av alla galna människor som slogs över skjortor för endast 99:- och höll mig i utkanten medans Sanna handlade och hetsade.

Morgonstund har guld guld i mun sägs det ju, och det stämmer nog banne mig. Jag börjar dagen med ett avsnitt SATC, gröt med äpple och kanel och en tekopp. Finnnnt.
Nu ska jag försöka hitta nåt att ha på mig i detta kaos. Efter skolan måste jag rusa ner på stan och hitta något att ha på mig i  helgen, och ikväll ska jag på föreningsfotboll, fyfaaaaaan. Jag tror på Alces och hoppas att ingen dör av alkoholförgiftning eller våld mot huvudet eller något.
Efter den ska jag antagligen hänga med några fina tjejer vid namn Madde och Sara för lite skitsnack och mys till idol och morgondagen spenderar jag i Dvärsätt som det verkar.

WOOW, känns som det blir en grym helg! Ha en sån ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0