10.56

Igår åt jag tusen kilo mat på tacobaren. Efter en ganska mysig middag med några tjejer,som man av olika anledningar inte ser så mycket av nu för tiden, drog jag och Malin hemåt med en påse karameller. Vi låg i soffan och pillade varandra i naveln och skrattade framför Idol. Precis som jag vill ha det. De andra drog ut åt något håll och ringde och skrek mig i örat när de satt på Donken. Precis som vanligt.

Nu på morgonen har vi ätit en jättemysig grattis-på-födelse-dagen-frukost och nu ska jag nog dra mig ut på en springis i skogen så jag vaknar lite och eventuellt finner lite inspiration till att diska.
Blöhh.
Idag lämnar båda systrarna Konstapeln för att åka hem till Hammarstrand och äta lite tårta och fira vårat fina brorsbarn Anna som fyller hela två år. Tiden går fort när man har roligt mina vänner.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0