14.43


Efter orientering i iskyla, snålblåst, regn och gegga var inte humöret på topp. Om jag hade kommit hem till ett varmt hem och någon hade frågat mig hur min dag hade varit kanske jag hade varit lika glad och nöjd som på bilden.
Istället möter jag en kaosartad lägenhet och en nyvaken syster som genast sätter igång med sitt "nu känner jag faktiskt.."
Just idag kände hon att det var min tur att gå ut med återvinningen. Tidigare idag kände hon att det faktiskt var jag som fick stå för handlingen i veckan eftersom hon har supit bort sina kontokort.

På många sätt är det roligt att vara två, eller oftast tre - men ibland längtar jag tills jag får känna efter själv.

Nu sticker jag iväg och simmar några längder, annars är jag rädd att det kommer sluta med blodbad på Konstapeln. Det blir lätt så när Sanna går hemma hela dagarna och är rastlös, så fort jag kommer hem försöker hon irritera mig på alla sätt hon möjligtvis kan bara för att ha någonting att göra. GAH
Ikväll kanske jag åker och tittar på fotboll också, men det är ju så jävla kaaaaaaallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0