16.58 + knäckebröd

Va fina kommentarer vi har fått här! Jag tror nog att jag följer Carinas råd om slingor i olika färger istället för Sannas förslag på frisyr. Jag har redan sett ut ungefär sådär när jag var i 9års åldern och man måste ju liksom variera sig. Kul att Lotta har hittat hit också! Till på köpet stillade hon min kötthunger genom sin kommentar och fick mig att googla på ordet köttindustri.
Det hamnar nog på tio i topp-listan över äckligaste saker jag har gjort i hela mitt liv (på en orubblig förstaplats ligger gången då jag hade magsjuka och kräktes i ett glas och Sanna trodde att det var milkshake och drack upp det) och fick mig att börja fundera på om man kanske ska bli vegetarian. Hm, tåls att tänka på.

Idag har jag legat i sängen i hur många timmar som helst.
Jag klev upp och tänkte dra på skolan imorse men svimmade nästan ute i hallen av snorförgiftning (mest troligt iallafall) så jag la mig som sagt i sängen istället. Interssant dag va? Jag har iallafall lyckats smitta ner Sannis, det är ju alltid något.
Hon åkte och spelade match i ås iallafall och jag är ensam som en kyrkråtta och äter knäckebröd. Glamouröst.

När jag lämnade Hammarstrand så lämnade jag även många som jag bryr mig väldigt mycket om. Människor jag har spenderat mycket krafter och tid på och som betyder och har betytt massor (kalla mig kycklingmamma) och som det verkar, enligt pålitliga källor, sköter ni er fint. Jag blir så stolt. 

lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0