17.24


Ibland så funderar jag på om min hjärna är ihopkopplad med min mun överhuvudtaget. 
Jag vet nästan aldrig vad jag ska säga förrän det är sagt, vilket är spännanade för alla inblandade.

Idag efter föreningsintervjun (där jag fick svara på frågor om vad jag rakar, vad jag bakar och om jag gillar bananer blandannat) var jag helt säker på att jag absolut skulle gå med ifall om de hörde av sig, men när det ringde så svarade jag av någon anledning nej.
Så blev det helt enkelt och det känns nog ganska bra trots att jag missar att klä ut mig till en grekisk gudinna och äta korv tillsammans med pojkföreningar.

På konstapelgränd 35 tittar vi på barnkanalen och Sanna skrattar åt att någon sa "man får be att gratulera till utmärkt val av gäst" och fasthåller vid att hon ska säga så när hon ska handla jäst i affären. Hon är 18 år.
Tänkte bara förtydliga det.

Ikväll är jag bjuden på fika nere hos Moa, mysigt!
puss


Kommentarer
Postat av: nellie

Jenny, du kan äta korv iklädd något coolare tillsammans med mig. Vi kan hitta pojkar iklädd något mindre och äta korv med dom. Japp. Så blir det.

2010-09-01 @ 23:27:23
URL: http://lovepoems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0