17.53

Vi snackar psykisk frustation när någon drar av en täcket på en klockan 2 på natten och med orden; "dags för tidningar" tar på sig träningskläderna.
Utelämmnad och iskall som en nakenhund mitt i vintern kände jag mig till en början. När jag kom i mina gympabraxor så kändes det lite bättre, och när man väl var ute var det helt okej.

För er som inte förstår så råkade jag lova Sanna att följa med på hennes tidningsrunda (eftersom hon alltid gnäller så jävligt om den så var jag ju tvungen att prova, och råkade i ett svagt ögonblick tumma på att följa med).
När jag var för trött och less på att springa upp och ner så satt jag ute och väntade (och lekte att jag var världens coolaste superhjälte som bekämpade alla brott som skedde i mörkret istället).

Kanske borde man ta på sig att jobba en månad med tidningar för att tjäna några tusenlappar och kunna åka till Thailand i vinter? Eller får man magsår då när man studerar samtidigt? En månad är inte lång tid, det borde ju gå...
Eller?
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0