22.16

Ordningen börjar äntligen bli återställd här på Konstapelgränd. Solcellslampan som ser ut som en sköldpadda lyser allt vad den kan och Sanna har kommit hem från Stockholm. Hon kommer lägga toppsar med mascara överallt och peta sig i öronen med mina hårspännen men det är ändå ganska skönt att hon är här.

Idag fick vi sluta en timme tidigare, så istället för att sitta på en svenskalektion satt jag på uteserveringen på Pause och njöt av solskenet och en fantastiskt god kaka tillsammans med några fina flickor i sina bästa år. Snacka om gastronomisk upplevelse! Kvällen avrundades med en kycklingwook ute på balkongen. Fina fisken.
Nu slänger jag mig i sängen eftersom jag har italienska tidigt imorgonbitti, ma råkes!
Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0