23.45


Så här snygga var vi när vi fick svara på frågor till skoltidningen. Grymt.

Det känns som jag har hunnit med mycket idag, men inte tillräckligt. Efter skolan sprang jag in på Resia för att kika lite inför en resa som jag hade planerat att göra i vinter.
Efter informationen jag fick där (de talade om att jag kommer bli ruinerad och dö i förtid, typ) knatade jag hem och vidare till badhuset.
Jag har ju investerat mig i ett halvårskort där så snacka om att jag ska simma så jag får valuta för mina 750 enkronor. Där blev jag jagad i motionsbassängen av en galen japan i alldeles för trånga speedos. Fantastico.

Efter jag hade simmat färdigt lubbade jag hem och avnjöt en otroligt god middag med Sanna, för att sedan ta min underbara pärla (läs cykel) ner till två fina vänner som heter Elin och Hanna.

Nu väntar sängen på mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0