BOMB





Ikväll har jag så roligt att jag kollar igenom mina egna bilder på facebook och snorar genom ungefär alla kroppsöppningar som finns. Hur som helst slog det mig att det börjar bli höst.

När det är höst brukar jag alltid färga håret.
Här ovan har ni några forna hårfärger, jag känner lite för rödbrunt, ungefär som på första bilden.
Jag skulle kapa min högra arm för att få tillbaka min långa långa lugg, som på andra bilden.
Jag hatar att jag alltid får impulsiva infall hos frisörskan.

Hur som helst, rödbrunt. Vad säger ni? Mamma? (Mormors åsikt räknas inte)

Kommentarer
Postat av: sanna

VEM BRYR SIG?

2010-09-07 @ 22:28:31
Postat av: Anonym

inte jag iallafall

2010-09-07 @ 22:28:56
Postat av: carina

Halloj..trevlig blogg ni fixat,kul att ni delar en =)

Rödbrunt tycker ja låter kanon..eller varför inte olika färg på slingor?? tex:chokladbrunt, rödbrunt, guldbrunt..Go lite Crazy ;-)



kramar i massor till er båda <3

2010-09-08 @ 13:25:35
URL: http://cinahsspace.blogspot.comspot.com
Postat av: Gisslan

Jag röstar för lite permanentat, sådär vackert som du beskrev i sommras. inte pudelkrull!

2010-09-10 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0