Det känns som att det är en bra dag idag


Idag har jag håvat in 1000 vuxenpoäng redan. Jag har varit på apoteket och köpt vitaminer och Listerin, sen sprang jag in på Rusta och köpte 20 stycken galjar för att ta mig an garderoben (när någon ändå, men slag och glåpord, tvingade mig att gå och tvätta). Jag har börjat lite smått men eftersom det kommer mer kläder ur tvättmaskinen alldeles strax är det långt ifrån klart.

Jag tror att Sanna börjar bli gammal och hatisk. På hennes tid, när hon gick i gymnasiet, så hade hon 20-talet kompisar här vareviga kväll. De var ett "järngäng" som tittade på TV, spelade sällskapsspel och hade det mysigt här på Konstapeln. Nu när jag ska ta hit mina fina klasskompisar så är det tydligen "för litet" "måste vara tyst efter 10" och hemskt ansträngade. Buhuhu.

Förresten så rinner hennes ögon när hon tittar på TV och hon får ont i njurarna när hon skrattar!
Inte lätt på ålderns höst. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0