FREDAG FREDAG FREDAG

Bonjour tout les mondes!
Fint med lite franska såhärpå morgonen va? Man var ju en begåvning på det back in the days vettni, tragglade 4 år med klintan med resultat att jag kan skriva " hej allihopa" och fråga var klockan är. Viktigt.

Idag är det ju som sagt fredag, för er som inte märkt det. Eller Vendredi(stavning?) som en fransman hade sagt. Och fredag lika med festdag för många coola människor. Dock inte för mig denna dag heller. Tråkigt liv. Men såklart ska jag skriva ett litet raggningstips ändå.

"Är ditt namn Gilette? För du är a best a man can get."

Annars ett säkert kort.
" Här har du 500 spänn, sup tills jag blir snygg"
( Dock risk att det enda som händer är att man förlorar 500 spänn.)

 partypic of the day: le maskerad.

Nu coffee time och tvätttid.

Trevlig helg. / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0