fuck

BLÖHH.
Öster
sund är kallt och grått och det enda jag egentligen har lust med är att dricka te och ligga framför TVn.
Därför tänkte jag ta och göra det också, hohoh.

Idag hade jag en riktigt oskön morgon. En sån där som kan förstöra hela dagen.
Egentligen hade jag tänkt kliva upp i god tid och ta mig en morgonspringis innan frukost.
Frukosten hade jag tänkt avnjuta länge tillsammans med min nya müsli som jag inhandlade igår.
Sedan hade jag tänkt slänga in mig i en lång dusch och sedan gå iväg tillsammans med Björn och Jacob till skolan.
Istället sov jag på tok för länge och fick slänga på mig kläderna, skita i frukosten och hoppa över balkongräcket och springa till skolan. Svettig och äcklig och utan lång dusch och frukost i magen anlände jag fem minuter för sent, hittade inte rätt klassrum och kom en kvart för sent.
BLÖH igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0