hamster eller marsvin?

Alltså jag har en återkommande dröm. Som är ungefär den sjukaste någonsin!
Ifall det nu finns någon innabörd eller anledning till att man drömmer vissa saker så skulle jag jättegärna vilja att någon drömtydare skrev svar på den här, för den här är bara för komplicerad för mig.

Den handlar om att jag är ute och delar ut tidningar. Bara det att det inte är tidningar jag delar ut. Utan hamstrar och marsvin! Istället för ÖP eller LT - hamster eller marsvin alltså. Jag skjussar inte de små djuren i tidningsvagnen heller. Nä dom sitter typ i klasar uppbyggda som blombuketter inslagen i såndär plast som blombuketter brukar ha. Och ifall det står i budboken att någon ska ha en hamster, så måste jag bryta loss en hamster och lägga i brevinkastet. Själva grejen är att jag absolut verkligen INTE vill röra dom här djuren ens. Jag är både rädd för dom, och rädd för att dom ska göra illa sig. Samtidigt som jag vet att jag måste göra det, eftersom det ÄR mitt jobb och ifall jag inte gör det så kommer jag inte få några pengar osv. Varje gång jag drömmer det här, det har hänt kanske fem gånger unfer en månad, så mår jag skitdåligt för att känslan känns så äkta. Det här kan inte vara normalt.
Undra vad jag skulle få för svar om jag skickade in till en såndär hokus pokus tidning som tyder drömmar......
Troligen " du ä rinte frisk på en fläck,kontakta sjukvården nu- och jag menar den riktiga sjukvården, inte vårdcentralen på hammarn!"

ja ja

Follow your dreams / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0