kväll på konstapeln

Vad händer då kanske ni undrar?
Ikväll händer det här.
Vi kollar på idol och äter frukt.
Stellan tog 16 min på sig att skala en apelsin. Sedan sa han " gud vad längessedan jag åt en citron"
Det räcker för att jag ska skratta ihjäl mig nuförtiden. Med ständig sömnbrist och för mycket fritid så skrattar jag ihjäl mig åt princip allt.
Mer roliga saker som hänt angående frukten var att jag råkade kasta en apelsin i stellans öga. Han har inte så bra reflexer tror jag.
Jenny sitter med bena i kors som en buddah staty och säger inte så mycket.
Dock brukar hon ju skriva desto mer. Tillexempelatt hon " skulle må bättre om hon kom hem till en städad lägenhet istället för ett kaos". Inte för att man är den som är den som skyller ifrån sig, men kaoset flyttade in här precis samma dag som Jenny gjorde. Mystiskt sammanträffande. Jättekonstigt.
Nu har Stellan iallafall börjat diska. Det är ju en början. 

 Här är Stellan för er som inte visste det. Han tillhörinte skraran " systrarna Bergvall" eller la liga, och han är inte heller våran katt som somliga tycks tro, men han passar in rätt bra här på konstapeln ändå. Han är tillexempel den ende som kommer ihåg att köpa ny tandkräm och vågar rensa under golvbrunnen i duschen. Han påstår att han är 20 år och jobbar på bilbolaget. På fritiden gillar han att skjuta rävar som blir till röda fina pälsar som han gillar att gosa med när han lyssnar på Shakira. Ifall ni vill ha en dejt med lille Lars Stefan så är det bara att svänga förbi är på konstapeln för ytterliggare information.

Godnatt alla bonnläppar och cityraggers / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0