Laaa Liiiga



Tycker ni att det börjar bli lite halvkass uppdatering här hos systrarna Bergvall? I feel you.
Jag har smiskat Sanna ordentligt, så nu blir det ändring.

Helgen har gått så otroligt fort. Känslan när man slipper handdiska efter middagen måste vara den allra bästa i hela världen.
Igår hade jag en mysig kväll tillsammans med mina fina syskon och lite annat skönt (läs; otroligt konstigt) folk.
Det ryktas om att La Liga, alltså jag, Sanna och Micke, ska föreviga just "La Liga" på våra kroppar inom en relativt snar framtid. Självklart kommer alla som ser det tro att vi är fotbollshuliganer utan dess like men det får vara så.

För avstånd spelar ingen roll, La Liga håller ihop i regn som solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0