lördag 11.47


Godmorgon medmänniskor. Klockan är 11.36 och vi har nyss börjat återfå medvetandet på konstapeln. Igårkväll åt vi massor av glass, maränger och bananer och tittade på Sunes Sommar. Mysfaktor = superhög.

Runt tvåtiden knackade det på fönstret och det var Sannas kompis Peter, han som ser så otroligt sexig ut på bilden, som var påväg hem från krogen och ville ha sig en kaffekopp. Helst med kask till men det kunde jag tyvärr inte erbjuda så han fick överleva utan.

Idag ska jag på bio tillsammans med Karro! Jag är förväntansfull som ett barn på julafton inför att se i rymden finns inga känslor och hoppas att jag inte blir besviken!
Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0