Lycka

Idag är det en regnig grådassig ruskig kall Onsdag.
Men idag är tamejfan en bra dag ändå! JAG HAR SAGT UPP MIG.
Hellre kreativ och arbetslös än deprimerad på ett skitjobb. Jag känner att det bara kan bli bättre nu faktiskt. Nu väntar bara 8 kalla nätter när man springer runt, förvirrad och smårädd i mörkret och försöker ge alla kärringar rätt tidning. Nu räknar jag ner dagarna, och jag ser redan slutet. Mot en ljusare horisont!

Annars har jag varit på gymmet och biffat och käkat en räkmacka med Emmet. Det säger ju ganska mycket om min nuvarande livsstil dåjag känner mig duktig som "hunnit med allt detta" innan klockan 15.00. Men snart så blire ändrig ändring ändring och jag ska återgå till att vara en normal människa som sover på natten och inte gnäller så jävulst mycket. Jag är redo att transfomeras till den gamla glada Sussie. Nästan så jag börjar lite i förtid!

 

Snart med ett leende och inga tårar / Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0