Monday morning

Veckorna går fort. Helgerna går fortare. I helgen har jag mest spelat kort med lilla E, arbetat littte och grattat mitt/ vårt lilla favorit brorsbarn. ( alltså vi har bara ett än så länge men hon är helt klart favoriten)

 <3

Inatt lyckades jag med något fränt. Jag lyckades få med mig Jenny ut på tidningsrundan! Trodde verkligen inte att hon skulle klara av att kliva upp mitt i natten, trots att hon hade lovat. Men där fick man, hon är tydligen en sån där person som står vid sitt ord, bra! Hursomhelst, så var hon väl inte sveriges snabbaste tidningsbud.... Rundan tog ungefär 16,5 min längre än vad den brukar. Men det var definitift roligare att ha sällskap ute i kylan och mörkret.
Idag vet jag som vanligt inte vad jag ska hitta på. Förutom att dricka kaffe och träna. Köpa glödlampor kanske. Fast det är tråkigt och svårt för jag kommer alltid hem med fel sort och blir förbannad. Íntressant va.

Hej hej / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0