raggarsträng

Sanna sitter i soffan med fötterna på bordet och dricker öl. Bara för att det är lördag och för hon känner sig ensam och deprimerad. Jag känner på mig att det alldeles strax, åtminstone om en stund, kommer dyka upp ett sånt här "jag är 18-år och måste betala mina egna räkningar och jag har inget bra jobb och alla mina kompisar flyttar utomlands och.." Så det är nog bäst om ni börjar förbreda er.

Jag överdoserade sommarkakan och åt upp två hela glasslådor (med otroligt dålig hjälp från Jacob) vilket resulterade i att jag drog på mig mina shorts idag och låtsas att det är sommar. Förutom gåshuden på benen så går det ganska bra.
Garderoben är finare än någonsin och nu kilar jag ner på Coop för att inhandla en B&J's inför kvällens klasshäng.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0