standing where you left meeeeeeeeeeee


Världens finaste Maja

Idag har det varit en fin dag på nåt vis, det fantastiska vädret har nog lite inverkan på humöret och orken kan jag tänka.
Jag har träffat Malin en sväng, käkat gröt till middag, läst alla mina geografisidor 10000 gånger (ingenting fastnar ändå) och avrundade med en runda på fem kilometer tillsammans med Stellan såhär på kvällskvisten. Eftersom den där Stellan har lite egna fantasier och ett lokalsinne som kan beskrivas som obefintligt drog han med mig över en myr. Lagom blött och geggigt! Mysipysi.

I
går var vi och handlade. När vi kom fram mot kassan såg Stellan disken med frusna bär.
"AH, levande bär!" ropade han då.

In i duschen och sedan Idol såklart, ska beta av några sidor till i pluggboken och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0