tjejmilen

Efter lite drygt ett dygn i den kungliga hufvudstaden med mamma så mellanlandar jag i hammarstrand ett tag, det kan ju vara nyttigt att låta Jenny chefa ensam på konstapeln något dygn så hon får chans att inse hur fantastisk jag är som sambo.

Hursomhelst, tjejmilen var kul!
Som en stor tjejfest helt enkelt. Man fick gratisprylar,  lady gaga  spelades i springspåret, alla var glada och man fick kaka när man gick i mål. Tror aldrig det har varit så roligt att springa en mil faktist.
Dock var det ju liiite trångt, då ca 28 000 kvinnor + en utklädd man skulle rymmas på en väg. Men mysigt och festligt, tillskillnad från att springa i skogen och vara björnrädd.

Ne nu ska jag ta och njuta av min sista sömn-natt på ett bra tag. Och imorgon kommer garanterat bli en fin dag eftersom jag ska få träffa två efterlängtade favoriter, Lilla E och Bente.
 
 Chefen

/ Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0