torsdag

I en tid då de flesta ger sig av är det fullkomligt fantastiskt med sånna som återvänder.

 Var hälsad, Annie! 

Denna söta fotbollsbild och mina stela ben påminner mig om att det var match igår. Jag kände mig lite som en nybörjare då jag inte varit med på en match sedan i maj :O Men nu är det slut med sånna där uppehåll. Varför hålla sig borta lixom. Fotboll är ju kuuuuuul. 

Dock var natten inte lika rolig. Efter fotbollen fick jag feber. Och att springa tidningsrundan med feber var fan ingen barnlek. Jag badade i svett efter första trapphuset, och budboken har aldrig känts så svårläst. Men jag tog mig runt. På ungefär 45 min längre än normalt, men ändå.

Jaja, vi har ju ny desig också. Gul och gullig. 
Och nu är det definitift kaffedags. 

/ Big Sis  


 

Kommentarer
Postat av: AMMMIIE

den här bilden är nästan inte okej, tur att jag är snäller så de får väl gå. för den här gången.................................



Jenny; Det första an dömer människor efter är vilket kön personen har, det andra är vilken ålder personen har. Tänk på det!

2010-09-09 @ 20:54:26
Postat av: Anonym

Byt tangentbord. Massa bokstävlar har blitt fel !

2010-09-09 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0