festligt

Jag vet inte hur ni tolkade det förra inlägget, men jag tror att Jenny antyder att jag skulle vara lite gnällig?
Det kallar jag missvisande information! Jag är possiviteten personidentifierad.
Och jag förstår inte hur hon kunde anta att jag var deprimerad bara för att jag låg i pjamas i soffan och drack en bira mitt på dagen?. Man har ju inte roligare än man gör sig lixom.

Till en annan sak.
I måndags när jag var hemma och gosade med lilla E så fick jag ju den ultimata kärleksförklaringen.
Jag håller på att klä på mig och lilla E sitter på toaletten och säger följande :
"När jag blir stor så ska jag också sätta en pärla i naveln. Också ska du få doppa din hand i vattenfärg och sätta på min rygg. Också ska jag ha sånna där konstiga och skinniga fötter som du har"

Ja, vad svarar man på det.. Immitation är ju den sanna formen av smicker. Dock hoppas jag att ungen slipper dras med mina fulfötter..



Och Jennys klass då? Jag är nästan lite besviken. Jag hade väntat mig ett sjöslag. Men vad gör dom?
 Äter glass och samtalar artigt med varandra. Jag tror nästan inte på att dom nyss börjat gymnasiet..
vart är den ryska smuggelspriten och partydrogerna från danmark? Lurar dom mig och står ute och smygsuper på balkongen, eller är dom helt enkelt mycket mycket mognare än vad vi var? Hur som helst. Jag är besviken.

/ Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0