11 september

Så, nu har även jag " helg" Eller rättare sagt, en natts ledighet. WEeeeeeeeeeey.

Känns dock inte så underbart, då jag för det första är pank, för det andra är halvsjuk, för det tredje antar att nästintill alla kompisar är i hammarn. 
Tillråga på allt så ska tydligen Jenny ha massa klasskompisar här ikväll..Kul.
Dock vet jag att många av hennes nya klassisar läser blogen,så jag vill passa på att säga att det inte är något personligt mot er, små söta SPMT elever, ni är ju tydligen "awesome" efter vad jag hört.
 Det är bara det att erat besök ger mig vissa problem. Då jag känner på mig att Jenny inte kommer vilja att jag ska vara hemma hänga med er coolingar. 
Med detta sagt så kanske jag borde rycka upp mig och klä på mig och hitta på något. 

En bra sak är iallafall är att nu jävlar ska det bli ordning här! Vi har bott tillsammans i drygt tre veckor nu, och jag känner att Jenny har haft det lite fööör bra. På tre vekor har hon lixom inte tvättat, dammsugit, gått tillåtervinningen. Allt det jobbiga med att flytta hemmifrån, som att sova ensam i lägenheten och äta middag själv har hon ju sluppit. Inte konstigt at hon trivs som fisken i vattnet!
Men nej,nu ska det bli ändrig. Jag har satt ner foten och på ett jättepedagogiskt sätt visat henne tvättstugan, hur man bokar, samt hur man sorterar tvätten.
Heja Heja. 

Om man inte säger precis hur man vill ha de, får man ju leva med att ha det på någon annans sätt. 
/ Big Sis  
  
 

Kommentarer
Postat av: Jenny's Samuel <3

Vi är awesome :)

2010-09-12 @ 18:25:11
Postat av: Jenny's Samuel <3

Vi är awesome :)

2010-09-12 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0