23. 27


Ibland funderar jag på om Sanna är dum i huvudet. Inte på ett elakt sätt, utan bara ifall om hon fick någon skada vid födseln eller så. Mamma?
Idag har hon haft jättetråkigt vilket innebar att hon slängde sig på mig så fort jag kom hem och försökte irritera mig så att vi skulle börja slåss. När det inte funkade gick hon på affärn istället för att inhandla en låda glass.

Kommer ni ihåg inlägget om en helt vanlig dag, när Sanna skrattade åt ett program på barnkanalen? I det programet sa dom såhär; Jag ber att få gratulera till utmärkt val av gäst.

Idag när Sanna var på affärn så insåg hon att hon var tvungen att göra sin dåliga, tråkiga dag lite bättre.
Jag ber att få gratulera till utmärkt val av jäst, sade hon till en kvinna som troligast skulle baka och stod vid jästen.
Man får vara som man vart när man inte blev som man skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0