tidiga morgon

Klockan är 06.22 och jag sitter här med min müsli och äggmacka som sällskap.
Idag ska jag ut på fjällvandring, så det är väl bäst att ladda upp kan jag tänka.

Igår var det Onsdag, men en riktigt bra sådan! Jag åt thaimat med några snygga brudar och sedan parkerade vi oss i soffan och åt chokladfingrar och kikade på idol.
Efter det hälsade vi på några pojkar som man en gång i tiden kunde kalla klasskamrater men som numera bara är kamrater - det är inte varje dag (bara på helgerna och onsdagar av någon anledning) de är så talföra och trevliga så man måste ju liksom passa på.
Hejhej och hur mår du och hur går det i skolan trivs du är de mycket läxor-baletten avklarades snabbt och effektivt och sedan blev det hopp ner i sängen och sova ett par timmar.



Jag bjuder på en bild på två av mina favvisar. I helgen åker jag hem för första gången på en dryg månad.
Det har börjat sticka lite i Erika-hjärtat på senare tid och det ska bli så skönt att komma hem och få höra om hur Felix slåss på dagis.

I hopp om att överleva fjällvandringen - Jenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0