thank god its friday

HEJ HEJ HEJ!
Idag är det ju alltså fredag!
Och jag drar till med en vild gissning att ungefär 80 % av min bekantskapskrets ska ut på krogen och svira, dricka bärs och ragga. Vilket är helt rätt, det är och kommer i 10 år till vara så som en bra fredag ska spenderas.
Själv ska jag packa mina springskor, åka hem till hammarn, vidare till stockholm och plågas och trängas under en mils löpning, men det är en helt annan historia.

Jag tänkte vara snäll kåmpis och lägga ut lite schyssta raggningsrepliker till er som ska på olles, godset, eller vart ni läsare nu går ut.
Slit dem med hälsan,och kom ihåg - 20 dricka - 80 ragga.

The sherminator style
"Jag är en softistikerad sexrobot som sänts tillbaka till jorden för att förändra ödet för en lyckligt utvald kvinna."

Pang på bara 
"Din pappa måste vara terrorist, jag menar vilka bomber!" 

"Snygga ben..När öppnar dom?" 

" vad vill du ha till frukost?"

Old school
"Om skönhet vore vatten,skulle du vara en ocean. Låt mig segla på ditt hav med mitt kärleksfartyg."

" Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktist jag som är Batman."

Hoppas ni alla kör all in and get very lucky tonight. Ser det som min plikt att hjälpa er åtminstonde lite på traven, nu när jag inte kan vara med själv.


Hädanefter bjuder jag alltid på raggningstips samt en partybild på fredagarna.

Trevlig fredag! / Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0