På den här bilden är jag 7 år. Jag har precis ätit en grillad hamburgare som smakade precis sådär som hamburgare på fotbollscuper ska smaka.
Vi har spelat dagens andra match och det smakar salt av svetten när jag slickar mig runt läpparna.

Det första målet gjorde min lagkamrat och tillika hemliga kärlek Johan och jag blev alltid lika glad när laget förenades i en hög så jag fick känna på honom lite. Det andra och avgörande målet fixade jag själv och tog Ragunda framåt efter en vinst med 2-1.
Den tiden har varit den bästa hittills i mitt liv, det kan jag säga utan att tveka. Jag var ute och lirade boll hela dagarna och fick pengar i ett glas när jag hade tappat mina tänder.

Jag måste alltså ha ett svar. Kommer mitt liv någonsin bli så bra igen?

Vilken ålder är bäst? Och ja, jag förstår att alla åldrar är fina på sitt sätt och att det finns en charm med att betala räkningar (eller?) och klämma ut barn ur sitt könsorgan (eller igen) och så, men vilken ålder befann du dig i när allt var perfekt? Jag vill inte ha några filosofiska svar om att allting aldrig är perfekt, utan bara enkla raka svar.
0-10
10-20
20-30
30-40
40-50
50-60
60-70



Puss lillasyster




Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom jag inte är över tjugo än. Och när jag var under tio kommer jag inte ihåg så mycket förutom att jag var ett litet mobboffer som tyckte synd om mig själv. Så åldern 10-20 blir det då! Snart slut på det roliga kanske.. Who knows?

2010-09-07 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0